Στην οθόνη παρουσιάζεται ένα κλάσμα και η αντίστοιχη σκιασμένη επιφάνεια που
αναπαριστά. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ένα δεύτερο κλάσμα, με καθορισμένο
παρονομαστή. Καλούμαστε να καθορίσουμε τον αριθμητή, ώστε το κλάσμα να
είναι ισοδύναμο με το πρώτο, μεγαλύτερο ή μικρότερο, σκιάζοντας τα αντίστοιχα μέρη
σε μια δεύτερη επιφάνεια.
http://www.iboard.co.uk/iwb/Fraction-Machine-Numerator-380
αναπαριστά. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ένα δεύτερο κλάσμα, με καθορισμένο
παρονομαστή. Καλούμαστε να καθορίσουμε τον αριθμητή, ώστε το κλάσμα να
είναι ισοδύναμο με το πρώτο, μεγαλύτερο ή μικρότερο, σκιάζοντας τα αντίστοιχα μέρη
σε μια δεύτερη επιφάνεια.
http://www.iboard.co.uk/iwb/Fraction-Machine-Numerator-380
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου